3 hříchy poskytovatelů služeb v oblasti pořádání akcí
V oblasti pořádání akcí se poskytovatelé služeb mohou dopustit různých chyb, které negativně ovlivňují organizaci akcí a spokojenost zákazníků. Plánujete si pronajmout nábytek na akce nebo eventové stany a nevíte, na co si dát pozor? Přečtěte si o třech častých hříších, kterých se dodavatelé služeb pro akce dopouštějí, a vyvarujte se jich!
Nedostatečná komunikace a spolupráce se zákazníkem
Nesprávná nebo opožděná komunikace s klientem může vést k nedorozuměním a chybám při realizaci akce. Proto by mělo být zásadní vybrat si partnera, který má dostatečné personální zázemí pro realizaci akce. Osvědčený tým specialistů, kteří se zabývají jak prodejní stránkou zakázky, tak realizací akce na místě, pomůže vyřešit většinu nedorozumění při spolupráci.
Nezanedbatelná je i zkušenost celého týmu v oboru. Společnosti s dlouholetou praxí v oblasti pořádání akcí budou schopny nabídnout řešení, která budou více odpovídat potřebám a očekáváním klienta než ty, které v eventových vodách teprve začínají pronikat. Naše společnost zabývající se pronájmem nábytku pro pořádání akcí má více než 12 let zkušeností a lidi, kteří již léta spolupracují na realizaci některých z největších akcí v zemi i v zahraničí.
Nedodržení dohodnutých standardů a termínů
Nedodržení dohodnutých termínů může mít za následek zpoždění vaší akce. Aby montáž nábytku, eventových stanů apod. probíhala bez prodlení, měl by se na místě konání akce objevit specializovaný tým s příslušným počtem zaměstnanců a potřebným vybavením a nářadím pro montáž. Profesionalita v této oblasti je zásadní pro zajištění hladkého průběhu montáže na místě konání akce.
Je třeba poznamenat, že některé akce vyžadují mimořádně přesné načasování. Příkladem mohou být projekty, u nichž se v průběhu akce často mění uspořádání jednoho prostoru. Často se stává, že se konferenční místnost po skončení oficiální části večer promění v prostor pro banket nebo klub. Jako dodavatel, který již mnohokrát realizoval tento typ akcí, dobře víme, že v takových případech není čas a prostor na chyby a celá logistika musí být dokonale naplánovaná!
Za zmínku stojí, že při této příležitosti bude mít nemalý význam i moderní vozový park dodavatele. Pomáhá bezchybně a včas dopravit nábytek na místo konání akce, minimalizovat náhodné faktory spojené s poruchami během přepravy, nebo dokonce díky použití nákladních výtahů ve vozech výrazně urychlit dobu potřebnou k vyložení a naložení nábytku. Vozový park Colors of Design tvoří více než desítka moderních vozů, která se každým rokem rozrůstá.
Neschopnost přizpůsobit nabídku potřebám zákazníků
Nabízení standardních řešení bez zohlednění specifických potřeb zákazníka je další chybou, které se dodavatelé stále poměrně často dopouštějí. Flexibilní přístup a neustálé sledování trendů v oboru umožní vybudovat zařízení, které má potenciál reagovat na neobvyklé požadavky zákazníků.
Náš tým se účastní největších designových a eventových akcí v Evropě, odkud si přiváží spoustu inspirace a nových produktů, které může nabídnout! Díky tomu, že neustále sledujeme trendy a jsme v obraze, můžeme našim klientům nabídnout ještě více řešení na míru. Pokud hledáte pronájem nábytku na akce, který se vyznačuje rozmanitostí stylů a barev, ale také vysokou kvalitou - naše nabídka je určena právě vám!
Závěrem lze říci, že vyvarovat se výše uvedených chyb je pro úspěch v oblasti pořádání akcí zásadní, neboť každý z těchto aspektů může významně ovlivnit zážitek účastníků a celkové vnímání akce. Vyplatí se, abyste si těchto hříchů byli vědomi i jako zadavatelé, abyste si mohli rychle ověřit různé nepřesnosti a spolupracovat jen s těmi nejlepšími na trhu.